tisdag 6 december 2016

6 december

Idag är det ett år sedan pappa dog. Ett år kan kännas både väldigt långt och väldigt kort. Båda varianterna av år har passerat sedan pappa drog sitt sista andetag.



Du är saknad pappa! Varje dag tänker jag på dej.
Är jag ute och jagar blir jag ledsen av att veta att om jag ser vilt eller skjuter något kan jag inte ringa dej och berätta om det.
Ser jag prisutdelningar eller mäktiga sportupplevelser så rinner tårarna och jag tänker att det hade de gjort även på dej.
Men även om en hel del tårar rinner lite då och då, mest när man inte förväntar sig det, så är det lika många leenden när jag är glad att jag har dig som pappa.

Fast jag själv inte uppskattar denna låt särskilt mycket så ska jag ändå dela den just idag - för det var en sång du gillade mycket!


Inga kommentarer: