lördag 17 december 2016

17 december

Idag var vi uppe med tuppen till mångas stora lycka. Vissa hade varit på julfest kvällen innan så det var lite tungt tror jag minsann. =)
Vi åkte till Ekhammar för att välja en kungsgran. Det är en tradition sedan flera år, men i år var första gången jag var med.
Att välja gran är inte helt lätt. Först ser alla perfekta ut, men efter ett tag känns ingen helt bra. Haha, det är skumt det där, för när man får i pyntet blir alla granar lika fina i alla fall,






När två granar var hemfraktade så samlade vi familjen och drog till Skövde för julklappsshopping. Jag är redan klar med alla mina inköp, för jag klickar hellre hem presenterna från nätet än går i affärer. Inte min grej alls. Men de andra behövde köpa julklappar - och så fick jag ju shoppinglunch! =)


Hittade en perfekt klänning som jag nog tror att jag ska köra på nästa år. I år hann jag inte riktigt fixa till det. Smidigt - finns i ALLA storlekar, till skillnad från många andra kläder jag vill ha.

Inga kommentarer: