torsdag 25 juni 2015

3 saker som jag ser fram emot 2015

Här skulle man kunna göra det enkelt för sig...

Törebodafestivalen dag 1, dag 3, och dag 3... Klart!

Men, nej... så enkelspårig ska jga inte vara. Men faktum kvarstår - Törebodafestivalen är en av sakerna jag ser fram emot detta år. Många artister som jag vill lyssna på!

Jag ser fram emot att ha en tonåring i huset. Snart fyller Mallan 13. Hur det gick så fort vet jag inte, men det gäller att hänga med i livet. Jag och M har i år varit tillsammans i 20 år. Mer än hälften av mitt liv. Coolt!

Jag ser fram emot att vara väldigt ledig i flera veckor framöver. Spelar egentligen ingen roll vilket väder det är, bara jag är ledig. Det har varit ett intensivt år och jag behöver ladda batterierna. Så är det nog för de flesta - man behöver ledig tid under en längre period för att orka med resten av året. Jag vill läsa mycket, lyssna på Sommar i P1, baka, gå i skogen och bara vara.

Ja, det var väldans vad jag såg fram emot saker som händer snart eller nu... Men så är det nog för mig, jag tar en dag i taget och planerar inte långt i förväg.




Inga kommentarer: