lördag 28 februari 2015

Fet, ful och 40...

Täppas Fogelberg hade ett tag i radion ett program som hette Trött, fet och 50.
Jag funderar på att ha en podd som heter Fet, ful och 40. Fast 40 är jag ju inte än förstås. Det känns dock konstigt att vara närmare 40... Känner mig som 25 inuti. Kroppen känns bitvis som 60...
Mitten av livet (förhoppninsgvis).

Födelsedagar är liksom inte samma grej längre. Som vilken dag som helst. Kanske mest för att jag inte orkar tycka att den är något annat än det. Jag är glad för alla dagar, och födelsedagen kanske ska vara speciell... men jag känner inte så längre. Det är ungefär som med julafton. Det är liksom inte lika magiskt längre...

Det är himla roligt att förbereda andras födelsedagar dock. =)

Har haft en väldigt lugn dag med spontant fikabesök av mamma, syrran och hennes familj. Trevligt trevligt!

Nu avslutar vi kvällen med Braveheart efter att ha sett sista deltävlingen i Mello 2015. Inga favvo-bidrag denna gång tyvärr. Men de blir säkert bättre efter lite lyssningar.
Braveheart däremot - det är en favorit!

Bilden är lånad härifrån.
Bildne är lånad här.

Inga kommentarer: