torsdag 1 januari 2015

Gott nytt 2015!



Gott nytt år önskar jag er! Jag kan se tillbaka på ett 2014 med många utmaningar, och med många vägval. Inte alltid så lätta, men det är ingen idé att grunna på nu - utan nu är det att blicka framåt mot 2015 som gäller.

Nyårslöften? Hm... Jag borde lova mig själv en massa saker... som t.ex.
 - att se till att få kroppen i form och bygga muskler
- att kunna balansera jobb och fritid på ett bra sätt
- att vårda mitt yttre
- att vårda mitt inre
- att äta hälsosammare
... listan kan bli ännu längre, men hittills har jag ett nyårslöfte:

- att spela minst ett sällskapsspel/månad under 2015. 

Jag gillar att spela spel, men det blir vääääldigt sällan av. Tror det kan bli roliga stunder med familjen. Ser fram emot det!

Har ju en hel hylla med spel...

Nyårsfesten var kanontrevlig tyckte jag. Människor i alla åldrar som firade tillsammans och hade mysigt. Väldans fina fyrverkerier hade vi - och jag är väl medveten om att fyrverkerier inte riktigt är "politiskt korrekt" längre eftersom djur och människor blir skrämda - men jag är barnsligt förtjust i fyrverkerier. Smälla behöver det kanske inte göra - men oooo så fint det är när raketerna exploderar på himlen.

Inga kommentarer: