tisdag 16 september 2014

Otillräcklig

Vilken bloggsemester! Oj! Och ändå har jag tänkt varenda dag att jag skulle vilja... Men har inte haft ork att göra det, och inte riktigt kunnat prioritera det. Och handen på hjärtat - egentligen inte haft nåt särskilt att säga heller. Och då kan man ju lika gärna vara tyst. Jag brukar inte kunna vara tyst, så det kanske har varit bra att det åtminstone varit bloggtystnad ett tag.

Ett axplock av saker som hänt sedan sist:

  • Kameran är äntligen tillbaka - lagad och med helt ny slutare!
  • En ljuuuvlig septembersemester i båt - jag lovar att visa er bilder från detta.
  • Mycket fotboll!
  • Mycket jobb!
  • Trevlig 50-årsfest!
  • Härlig bastudate!
  • En extra familjemedlem boende i huset.
  • Spännande fotojobb.
  • Kräftmete och kräftkokning.
  • Skytte.


Nu hoppas jag hinna med att skriva mer framöver. Finns massor jag vill berätta om och visa!


Inga kommentarer: