måndag 3 mars 2014

Balla ur när man är 37 eller nåt...

Idag har varit en lång dag.
Jag har varit på jobbet från 8.00-19.30. Varav tre timmar skulle varit min distanskurs i engelska. Men eftersom vår lärplattform krånglade under 40 minuter (fast det visste ju inte jag att den gjorde utan jag trodde att bara min dator ballat ur) så blev det 40 minuter frustration och tusentals (nej jag överdriver.... lite....) inloggningsförsök innan jag till sist kom in. Därefter jobbmöte i två timmar.

När jag kom hem behövde jag frisk luft och det var sannerligen FRISK luft. Brrrr!

Betala räkningar (ja, lite sent jag vet, men hade det varit en annan månad än februari hade det bara varit den 31 ju...) är ju mindre kul men nödvändigt - och sedan soffdäckning framför Game of Thrones.

Det var den dagen det.

Har visst fyllt år också, och är fortfarande ganska överväldigad av alla hälsningar och kort och presenter. Fick bland annat en fin tunika som jag hade när vi var på melodifestivalen i lördags. Jag ska skriva ett inlägg om det, för det var riktigt roligt - men det finns MYCKET jag vill skriva om för tillfället men inte hinner.
Istället skriver jag detta inlägget om egentligen ingenting alls.
Logiskt, Sara, logiskt!

Jaja, kolla in nedan så ser ni ju att såna som fyllt 37 eller nåt lätt ballar ur och kanske inte är så logiska alla gånger...


Inga kommentarer: