tisdag 25 februari 2014

En annan lista först...

När vaknade du imorse?
Svar: 
Jag vaknade först vid 6.15, men somnade om och gick upp vid 6.55.
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: 
TRÖTT TRÖTT TRÖTT
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar: 
Nepp... ringer ogärna folk på morgnarna. 

Vilket humör är du på?
Svar:
 helt-ok-humöret
Vad har du på dig just nu?
Svar: 
Svart onepiece
Har du ont någonstans?
Svar: 
Träningsvärk i magen, och ont i axeln som inte vill ge med sig. 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: 
Just nu är jag mest sugen på nåt saftigt och lite syrligt. Grape kanske?
Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 Den räckte till räkningarna i alla fall...
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 Biobiljetter
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: 
Överhuvudtaget eller idag? Kan inte minnas vad den första internetsidan kan ha varit. Nån söksida kanske? Idag var det min jobbsida...
Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 Jobba och spela pingis.
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
 Lyssnar just nu på en bok, så jag väljer att sätta på den istället för musik.
Varför ska man läsa din blogg?
Svar: 
för att man inte måste. =)
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: Läste engelska... How to teach young children grammar...
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 Njae, jag tror att det närmaste komplimang jag fått idag är "vad du ser blek ut"... ;-D
När fotade du något senast, och vad?
Svar: 
Jag fotograferade svanar i morse på väg till jobbet.
Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: 
Japp, har skaffat mig en Glossybox.
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: 
Ett element åt höger, en stol åt vänster.
Vad tror du att klockan är?
Svar:
 Jag VET att den är 21.45. Sitter ju vid en dator...dah!
Vad borde du göra imorgon?
Svar: 
motionera
Vad ska du ha på dig i morgon?
Svar: 
Jeans och nån tröja

Inga kommentarer: