fredag 3 januari 2014

Lycka till Julia!

Idag har vi varit och lyckönskat Julia som öppnade sin nya studio. Jättefint var det - och jag blir tårögd av att tänka på den tjejens resa. På kort tid har hon gått till att vara en proffessionell fotograf som är jätteduktig och ser till att dokumentera minnen för många människor. Jag är så glad för hennes skull. Dels för att jag sett henne sedan hon var en liten tösabit som stod längst fram i barnkören och dansade och sjöng så att man bara såg henne i kören. =)
Dels också för att det hon gör är nåt jag hade velat göra men aldrig någonsin skulle haft modet att göra. Henne vill jag stötta till 100%!

Kvällens bästa var när hennes storasyster (som bor i huvudstaden) dök upp fast hon sagt att hon inte kunde komma. Då rann tårarna till hos inte bara mig kan jag säga... Sådant värmer hjärtat!

Dagens huvudperson!

Hon hade gjort så mysigt - och studion var mycket större än vad jag hade trott!

Mysigt kontor! 

Välkomnande entré!



All lycka önskar jag dig Julia! 

Inga kommentarer: