måndag 30 december 2013

Tårdrypande kväll

Ikväll var det två filmer som får tårarna att välla fram på TV. Först Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta. En favorit... romantisk så man får ont i hjärtat. M hade inte sett den, så han ville se den. I slutet fick jag gå och kolla till mitt julgodis så att det inte skulle springa ifrån köket... Jag pallade inte för jag visste ju hur det slutade. Fin är den. Men jobbig.



När den var slut bytte M kanal och så hamnade vi på Parl Harbour. Den såg vi på bio, och jag fick jobba hårt för att inte hulkgråta på bion. Ja, den är väääldigt amerikansk - men jag gillar den. Och den gör också ont. Fan för alla krig! Finns inget positivt med krig.

1 kommentar:

maria sa...

ooo Pearl Harbour minns jag att jag också såg på bio för hundra år sen. snyft, snyft, va dom flyger o springer i slow motion!
minns att jag fick följande fråga innan jag satte mig ner på Saga:
- har du kudde med dig?
- vadå, tror du jag kommer somna?
- nä, jag tänkte mer på träsmaken!

=)
Gott Nytt Ååååår!