söndag 15 december 2013

Philips wake up light

Eftersom jag är buzzador så har jag fått möjlighet att testa philips wakeuplight. Nu har jag testat min vakna-lampa under flera veckor. Så nu är det dags att sammanfatta vad jag tycker om den.

+
Det går att ställa in ljusnivån på siffrorna (på min gamla wakeuplamp så var det så starkt ljus på siffrorna så man fick täcka för dem för att kunna sova!)
Det är milt och lugnt ljud som låter väldigt naturligt som väckningssignal
Ljuset tänds och släcks på ett väldigt mjukt sätt
Den är lätt att förstå sig på
Den är lätt att ställa alarmtiden på
Snoozefunktionen funkar fint (kan ju vara ett minus också iofs)

-
Hm... kan faktiskt inte komma på något negativt
Har jag då vaknat bättre sedan jag fick den?
Ja, faktiskt är det så, även om jag inte studsar ur sängen, men man vaknar på ett väldigt mjukt sätt. Det är himla skönt!



Inga kommentarer: