fredag 20 december 2013

JuIfixarlista

Idag började mitt jullov. Jag vaknade utan röst, med feber och hosta. Tyvärr ganska typiskt på ett lov. Alla baciller bara hoppar på mig. Den här veckan har varit ganska intensiv med allt inför julavslutning och två tentor. Sen är det ju allt annat julfix som ska göras + allt vardagsfix.
Men jul blir det oavsett. Jag försöker att inte dras med i "stressen".

I morgon ska vi sjunga, men jag får se hur det går. Just nu låter jag som ett bräkande får om jag försöker mig på att ta ton, efterföljs sedan av en hostattack. Jag som sett fram emot den körsången så länge. Mycket te med honung har slunkit ner idag.

Hur det gått på tentorna? Well, det kan ha gått precis hur som. Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Nu ska jag krypa ner hos min snarkbert och sova kryarsömn.  Natti natti på er!

Inga kommentarer: