måndag 21 oktober 2013

Höstflickor!

Höstens färger är fantastiska!!! Jag bara älskar dem! När jag var liten ville jag hemskt gärna varit född med rött hår. Färgat blir liksom inte samma sak. Jag tycker fotfarande att det är den vackraste hårfärgen av alla. Och när jag var på färganalys som tonåring och fick höra att jag var vår, och skulle ha babyblått och babyrosa osv. Då förkastade jag hela färganalysgrejen och tyckte det var skit för jag ville ju ha mitt bruna, mossgröna och senapsgula. 
Jag är inte lika svart och vit längre... Livet består mycket mer av gråskala har jag insett. Inte antingen eller, utan både och... =)

Just nu njuter jag av vår vackra färgglada höst! Just idag vet jag att dagen varit ganska grå och regnig - men kolla ut hur vackert allt blir när regnet fuktar löv och grenar. Det är väldigt vackert det också - och ännu en grå nyans i skalan.

Önskar er en mysig vecka! Skickar extra varma kramar till vännerna som förlorat någon nära. 
"Att dö är att resa en smula, från grenen till fasta marken..."



Inga kommentarer: