torsdag 31 oktober 2013

Bron

Jag kollar sällan på TV nuförtiden, men i veckan insåg jag att jag missat en kanonserie. Just nu går Bron, säsong 2. Och jag är helt fast tack vare att jag kollade på ett avsnitt på svt.play.
Det är helt enkelt en kanonbra serie, och nu har jag beställt säsong 1.

Jag älskar Saga Norén i serien för hon visar att vi alla behövs i samhället, trots att hon är "fyrkantig". Jag skulle få jobba mycket med att förstå en person som henne, eftersom jag nog är ganska så tvärtom. Hon skulle få jättesvårt att förstå mig också, men jag tror att när vi väl hittat varandras sidor och sätt att vara så tror jag att vi skulle kunna ha kul ihop.
Hennes pojkvän är ju ännu mer fantastisk. Han verkar förstå henne precis.
Har ni missat serien så passa på att se den på svtplay!


Inga kommentarer: