torsdag 22 augusti 2013

Karlstad


Idag är jag i Karlstad - samtidigt som kungen och bombhotet. Men jag har inte sett kungen, och bombhotet märkte jag bara av när jag skulle till mitt hotell och fick gå lite extra för att bussarna inte kunde köra in i centrum. 


Karlstad har visat sig från sin bästa sida i övrigt - sol och värme och fantastiska platser! Att lyssna på värmländska är ju gött bara det! =)























Vi blev bjudna på god mat och rolig underhållning på Karlstad CCC som var ett häftigt ställe med en makalös utsikt!



När jag kom till hotellrummet väntade en goood chokladkaka på mig! Tack Scandic! =)


Modell av aulan på universitetet.


Fick ett entimmesbesök i Hallsberg på väg till Karlstad. Lugnt och skönt var det!


Just nu ligger jag i ett alldeles för varmt men trevligt rum och är trött, trött, trött. Lyssnar på värmlandsraggarna som strögar utanför och konstaterar att de har god musiksmak. Stadsljud som får vagga mig till sömns ikväll...

1 kommentar:

zätabe sa...

Man kan nästan tro att du åt ihop med kungen,om tänker på dukningen ;)
Hoppas att du haft det bra
Vi ses på måndag