onsdag 24 juli 2013

På kurs med Kurt?

Nä, men kurs med Julia var jag ju igår. Det var riktigt kul, och att modellen för kvällen var en fd elev gjorde ju inte saken sämre. Vilka bilder hon tar! Makalöst duktig! Grabben ifråga kan nog ta och fundera på om modellyrket vore nåt som lite extraknäck för han gjorde sig riktigt bra även på bild. Jag får inte avslöja vem/vilka som sagt detta men jag har hört kommentarerna:
- Guuuud vad han är snygg.
- Åh, så himla snygg han är!

Vi kan väl bara alla hålla med! =) Vissa människor har helt enkelt ett utseende som är väldigt tacksamt att fotografera. Alla människor är vackra på sitt sätt och man kan få bra bilder på alla, men vissa bara "äger" kameran direkt. Vissa är liksom fotogeniska.

Själv fick jag lära mig en massa om hur Julia tänkte när hon fotograferade. Hon är snabb och kan verkligen sin kamera. Jag tog lite backstagebilder som jag bjuder på här.












Inga kommentarer: