måndag 15 juli 2013

*hoppa och skutta av glädje*

Det finns saker som får mig att hoppa och skutta av glädje. Bada är en sån sak! Igår fick jag en hel dag (nästan) ihop med bad och vänner. Inte alla orkar bada lika länge som jag, särskilt inte M. Men Mallan är lik mig som tur är!
Jag, Mallan, Nettan och hennes Röringar drog till Arenabadet, och dessutom till spa-avdelningen, för det visade sig att på söndagar fick man ha med 10-17-åringar dit! :-) kul! Får bli fler såna söndagar!
Vi var där 12-17.30 och det var såååååå gött! I love it!
Varma stenen orsakade mycket fniss, och vi var kanske inte de mest relaxade där nere, särskilt inte bredvid isen...

Vi besökte Miami och Mauritius också. Skööönt! Varför åker man inte dit en gång i månaden och samlar energi???

En kanondag helt enkelt! Tänk när lillfaddran får hänga med också! Hon är också en långbadare! :-)

Inga kommentarer: