torsdag 7 mars 2013

Labbåsrevyn

I julklapp fick jag biljett till Labbåsrevyn av min goa syster. Premiärbiljetter t.o.m. Så förra lördagen var jag, syrran och mamma på revyn. Vad bra det var! Min mascara satt inte kvar på plats efteråt, vilket torde vara ett gott tecken. Jag grät alltså inte - vilket ju är konstigt bara det - men jag skrattade så tårarna rann.
Björn Ranelid och gamlingarna var två oförglömliga scener. När de kör Aladdin-tema och sjunger om Estelle är det också riktigt riktigt bra.
Jag njöt hela tiden. Det är hög kvalitet på revyn, musiken är proffsig, likaså artisterna. Ljussättningen och dekor är kanonbra! Kostym också. Jag var helnöjd och hoppas de har slutsålt på varje föreställning.
BRA JOBBAT alla revyare! =)











2 kommentarer:

zätabe sa...

Vilka fina bilder och många på min favoritartist :)

Anonym sa...

Vilka bra bilder det blev !!!!! MammaMia