fredag 29 mars 2013

Helkväll med Gardell

Bilden är lånad från DN.
Har precis haft en helkväll med Jonas Gardell. Ja, liksom typ resten av Sveriges befolkning som också var inbjudna. Han är en fantastisk människa som alltid får mig att gråta så tårarna skvalar och det gör ont ända in i hjärteroten för att sekunder senare skratta så tårarna rinner och lyckan är fullkomlig.

Även denna show är helt fantastisk och jag tror att jag härmed utser "Aldrig ska jag sluta älska dig" till världens vackraste kärlekssång.



Men jag fick också en ny favorit. Den är ärlig.


Att Fredrik Kempe gör en musikal av Livet är en schlager med Helen Sjöholm i huvudrollen var en nyhet för mig. Den måste vi åka på! Vilka ska med? Jag tar med stor frottéhandduk till tårtorkning och sedan klarar vi oss nog. =)

2 kommentarer:

maria sa...

jag följer med på musikal!!!!! mamma brukar inte va svår hon heller...
=)

zätabe sa...

jag följer med skulle jag säga men... jag kanske redan har anmält mig..... jag kan va mamman i förra inlägget ;)