tisdag 12 mars 2013

Fylla

Man får vara glad så länge man får fylla. Jag har fyllt. 36. Det är ju ganska ungt ändå, eller hur? ;-)
Knepet att känna sig ung är att umgås med äldre vänner, fniss fniss fniss! ;-)

Nej, knepet är nog faktiskt att umgås med en massa barn hela dagarna. Hur som helst så känner jag mig vanligtvis inte äldre än 25. Fast just idag känner jag mig som 90. Och frågar man min smarta våg så tycker min kropp att den är 51 år.
Varför 90? Jag sov inte så mycket i natt. Skulle någon nån gång vilja tortera mig lär de ha stor framgång med störd-sömn-metoden.

Hur som helst så har jag fyllt år, och fått så fina presenter och blivit så mysigt firad så jag är mycket tacksam för det. Att bli äldre är ju faktiskt inte självklart, utan något att vara tacksam för. Här är några av de fina presenter jag fått.

Den här fina tavlan har min syster gjort åt mig.


Ett häftigt älgkort.


Böcker, fjärilar, hårstyling, blommor m.m. Så fina saker! <3 td="">

Inga kommentarer: