tisdag 19 februari 2013

Årets julkort 2012

Nu är det ÄNTLIGEN dags - jag vet att ni har längtat! ;-)
Det är dags att utse årets julkort 2012. Fina priser utlovas till de kort som blir nr. 1, 2 och 3 i omröstningen. Dessutom har du som röstar chans att vinna pris - då gör du såhär:
1. Röstar på de kort du gillar bäst (man kan rösta på flera)
2. Skriver en kommentar i det här inlägget där du motiverar ditt val - glöm inte att skriva ditt namn om du är anonym- annars är det svårt för mig att få tag i dig om du vinner.
3. Vill du inte kommentera så officiellt kan du istället maila mig: saraa696@gmail.com

Bland er som kommenterat och röstat lottar jag ut tre vinster. Lycka till!

Rösta på - och sprid gärna till släkt och vänner! =) Röstar gör du genom att klicka för de kort du valt i kolumnen till höger på min blogg.

Röstningen avslutas kl 13:03 2013-03-03









































1 kommentar:

lina Jonsson sa...

Nummer 23 med jesusbarnet tyckte jag om. Den var så fridfull och julig.