lördag 5 januari 2013

Nyårskrönika

Nytt år brukar betyda att man funderar igenom året som gått och blickar framåt mot nästa. Lite djupanalys såhär i början på ett nytt år.
Vart ska man då börja? Spontant känns det här året som att det varit ganska tungt. På många sätt. Jag skulle kunna lista en massa jobbiga saker som skett under 2012. Och då snackar vi inte förkylning och vanliga små motgångar.

Men jag väljer att istället fokusera på de tio bästa händelserna under 2012.

10. Nya bebisbekantskaper som gjort entré! Små söta töser och pöjkar! Dop har det också varit. MYS!
9. Alla fotograferingar jag varit med om
8. Carinas Linedancers 5-årsjubileum
7. Lärt känna nya vänner
6. Fira jubilarer!
5. Hawai-resa
4. SPA-besök!
3. Alla vanliga lediga dagar tillsammans med familjen - må låta trivialt, men är det jag värdesätter högst för tillfället.
2.  Att gå på grund i Vänern, midsommarhelgen!
1. Att vara vigselvittnen! <3 p="p">

Nu har jag säkert glömt MASSOR, men detta är i alla fall de saker som poppar upp ur minnesförrådet.

 Gott Nytt År önskade isbjörnen på Edvins corner. Jag blev blixtkär! Vill haaaaaa!

Så, vad önskar jag mig av 2013?
Skratt
Glädje
Hälsa
Kramar
Familjetid
Kreativ tid
Ork
Motion
Mys
Utvecklas i min lärarroll

Typ... Kanske fler saker... Sånt jag inte vill skriva här...

..och att åka båt på flybridge of course! ;-D




Inga kommentarer: