lördag 27 oktober 2012

Så smakar det...

Nu har jag smakat segerns sötma. Den smakar choklad. Choklad med tryffelfyllning. Sött som tusan.



Idag firade vi att A fyllt 40 genom att vara med på quiz i församlingshemmet. Vårt lag hette Tammas. VI VANN, VI VANN, VI VANN, VI VANN, VI VANN, VI VANN, VI VANN!!! Så himla roligt! :-D

Vi vann stooort också. Och samma gener fanns i laget som kom tvåa. Alltså måste det bero på vissa gener. Tror jag.

Vissa i laget är ju som levande uppslagsverk. Jag fattar inte hur man kan komma ihåg vilket år en längdhoppsnisse slog rekord...i Mexiko för en massa år sedan. Eller vad fartyget som var först framme vid Titanic hette. Men en del har gott minne helt enkelt. Närminnet däremot kanske det är värre med...hehe...

Själv har jag koll på Gwyneth och Kate... Liam Neeson och Carl von Linné... (Det kanske är lika konstigt det. Mitt närminne är det nog också nåt vajsing med, för i veckan totalmissade jag ett möte. Usch. Känns inget bra alls.)

Tammas - kvällens bästa lag! Är glad att vi har varandra. Tillsammans har vi ganska stor klokskap och en hel del galenskap.

Skickar en puss till pappsen också som ligger på KSS igen. Lite antibiotika och sen hoppas vi att han är pigg igen.

1 kommentar:

Nybo-arna sa...

Grattis från tvåorna,inte sura alls...nä då,inte alls... över att vi blev utan choklad (nästan) :))