lördag 9 juni 2012

EM

EM har börjat...och det mitt i alla skolavslutningsförberedelser, så jag har inte hunnit följa så mycket. Men idag kollade jag på Danmark - Holland medan jag tillverkade doptårtsdekorationer. Våra grannar vann - och det är såå gött, för jag har tippat dom som silvermedaljörer. Sverige kommer (givetvis) att ta guld, och Frankrike går hem med bronset. Så - nu vet ni! Mallan har istället tippat Ryssland som vinnare, England som tvåa och Portugal som trea.

Neverstores EM-låt hoppas jag att ni inte missat. Den är helt klart hejarklacksvänlig!!! Jag skulle kunna köra en massa "Jag mötte Lassie" angående Jacob Widén i Neverstore. Men jag gör väl inte det... då blir ni bara avundsjuka. =) Men jag har elever som spelat med Neverstore - och DET är häftigt!!!

MEN... jag vidhåller fortfarande att jag hellre går till Fröjevi och tittar på match än ser "stora" matcher. =) Sån är jag.

Nu är det Tyskland - Portugal som får underhålla medan jag redigerar foton. Det går ju inte att bara göra EN sak i taget???


Inga kommentarer: