söndag 1 april 2012

Blue Hawaii!

Igår var vi med om en fantastisk och minnesvärd resa. Jag kommer att skriva mer om den framöver, då jag gjorde reportage för tv och tidningen Packad & klar. Dock vill jag redan idag dela med mig av några foton från resan, innan jag idag sticker iväg för att vara mannekäng i Tibro på deras Tjejfest på Millners. Finns biljetter kvar - så passa på om ni har möjlighet. MASSOR med erbjudanden på allt möjligt - massage, smink, kläder osv. Öppnar 14.00 och slutar 17.00.

 Kakor, tårta (som var underbart god - och säkert bara innehöll en massa nyttigheter), kaffe och likör. Bra start på en resa!


 Ett glatt resegäng redo för HAWAII!!!

 Knarkhunden hittade något suspekt i Maries väska... Hm...


 Min fine Berra! LÖÖÖÖÖV!


 Flygplanet blev kapat...


 De rumänska tvillingsystrarna Martina och Martina + styrman Gulliden!


TACK SNÄLLA Emmelie & Johan för en kanonresa! =)

2 kommentarer:

maria sa...

vilken helt fantastiskt klockren Berra du hade fått med dig! fick du ta han i rullstol eller blev han hemburen...?
;D

Annelie Björk sa...

Hoppas ni slapp gonorre, svårt och jobbigt att bli av med skiten, svider och jäklas...