måndag 13 februari 2012

Så mycket bättre

Sitter här och saknar programmet Så mycket bättre. I år var det så många bra artister - och jag fick helt nya bilder av flera av dem. Många nya favoritversioner av låtar också. Mina favoriter från denna säsong, som jag lyssnar mest på är:

Jag är Gud - E-type
Kärleken är evig - E-type

Men min absoluta favorit är denna:


Funderar också på vilka artister jag vill ska vara med nästa säsong, så här SVT kommer lite förslag;
 
Marie Fredriksson, Per Gessle, Jerry Williams, Magnus Uggla, Lars Winnerbäck, Niklas Strömstedt, Orup, Björn Skifs, Robyn, Melissa Horn (eller hennes mamma kanske?), Joakim Thåström, Lisa Nilsson, Markoolio, Nordman, Robert Broberg, Ulf Lundell, Neneh Cherry, Titiyo, Pugh Rogefeldt, Peter Le Marc, Mauro Scocco... 

Önskelistan kan göras lååång!


Har ni några önskemål?

1 kommentar:

Grid sa...

Jag blev tokcharmad av Laleh. Nästa år tycker jag att Thåström skavara med.