söndag 1 januari 2012

Juldagen

På juldagen (för en vecka sedan - jag vet, jag har inte hunnit skriva) så firade vi jul med min familj. Det var lugnt och mysigt, och gott att äta mammas julmat. Det är liksom inte riktigt samma sak att äta maten man lagat själv. Så är det bara!
Mallan fick två monster high-dockor till och var överlycklig! Jag fick VBs bok "Hundra Tidaholmare" av pappa. En bok jag lyckats hamna i själv. Känns konstigt. En tidningsartikel är liksom bara en artikel som snabbt glöms bort, en bok blir betydligt mer beständig. Jaja, jag är ju bra på att babbla på och det märks ju tydligt att jag gjort även vid det intervjutillfället. ;-)
Mammas och pappas fina gran!

Mumselimums!

Mys!

En av Mallans monsterdockor - Ghoulia.

Pappis vid granen.

Tre snygga brudar! Love you a lot!
 Syrran fick Rappakalja Extrem av mig i julklapp, och det spelet invigde vi förstås på kvällen. Det är ett superkul spel som går ut på att ljuga så bra som möjligt kan man väl säga. Det gäller att hålla masken när man ska spela, och det gick väl sådär. Därför tog vi till diverse hjälpmedel för att vi inte skulle avslöja oss. Men kolla in mammas ögon - visst ser hon lurig ut? ;-)
Det gäller att hålla masken när man spelar Rappakalja! =)



Inga kommentarer: