fredag 30 december 2011

2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte vattenrutschkana - som gav mersmak! =) Kom som nummer två till en olycksplats och fick använda min varningstriangel för första gången. Mindre kul.
2. Höll du några av dina nyårslöften?  Jag gav inga löften...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, men nära till vänner...)-;
5. Vilka länder besökte du?
Jag höll mig inom Sveriges gränser...
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? En ny kamera? Nej, det var materialistiskt av mig... Hm... bättre hälsa!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Oj, det finns många. Midsommarafton kanske?
8. Vad var din största framgång 2011? Hm... vet inte... Alla äventyr på Korsberga kullar kanske?
9. Största misstaget? Att inte ha motionerat mer.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Högt blodtryck... annars inget...
11. Bästa köpet? Vår bil.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bilen...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp, många vänner har gjort mig glad under året, och min familj också!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? What are words - Chris Medina, Moves like Jagger - Maroon 5
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag... eller jag vet inte. Livet är ju blandad kompott hela tiden.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Motionerat, städat, pysslat, fotograferat, tagit mig upp på flybridge ;-)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? jobbat
18. Hur tillbringade du julen? Tillsammans med familjen i lugn och ro
19. Favoritprogram på TV? Kollar sällan TV, men Så mycket bättre och Morden i Midsomer missas inte!
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej, jag hatar ingen vad jag vet. Jag kan ogilla drag hos personer, eller saker människor gör, men det får mig inte att hata dom.
21. Bästa boken du läste i år? Tur för skolan att den är obligatorisk
22. Största musikaliska upptäckten? Jennie Abrahamson, Magnus Uggla
23. Något du önskade dig och fick? VB:s bok Hundra tidaholmare
24. Något du önskade dig men inte fick? Växthus, ny kamera ;-)
25. Årets bästa film? Burlesque, Gnomeo & Julia
26. Vad gjorde du på din födelsedag? Hjälp, det kommer jag inte ihåg...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Färre kilon...mer muskler! =)
28. Hur skulle du beskriva din stil? Avslappnad och bohemisk - helt utan stil!
29. Vad fick dig att må bra? Familj och vänner
30. Vad har du för förhoppningar inför 2012? Att det blir ett bra år på alla sätt och vis!



4 kommentarer:

hakker sa...

Tips på nyårslöfte som är rimligt: Flybridge here i come! (jag kommer backa upp detta...)

Jenny sa...

Åh, jag snor listan! Kul att läsa.

Jenny sa...

Och gott nytt år på dig!

Fnissi sa...

GOTT NYTT ÅR till er också! =) Looking forward to see you backing me up... =)