tisdag 1 november 2011

Såå mycket tankar...

...åt alla håll och kanter! Jag försöker reda lite i alla lösa tankar som poppar upp här och där och som aldrig blir riktigt färdigtänkta.
Jag har nu under två dagar fått möjlighet att diskutera pedagogik, nya läroplan, entreprenöriellt lärande och hur man ska bedöma lärande, och det är fantastiskt spännande och roligt att ta del av allas olika tankar. Nu behöver jag tid att få sätta igång att jobba praktiskt känner jag. Testa, utvärdera, göra om, göra nytt osv. Få vara i processen ett tag. 
Det är svårt att tänka att man är good enough & gör good enough. Men jag ska försöka.

Men en stund kopplar jag bort genom att koppla på minnesarkivet;

En sommardag i Uddevalla för några år sedan... typ elva år sedan eller nåt sånt...
Också Uddevalla...samma år, samma dag...

Söstra mi - I Love you! Hoppas du får en underbar semester in London!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ! det var en trevlig tripp !! då var man nykär och blev hämtad i uddevalla utav kärleken !!