söndag 25 september 2011

Ett Foto I Timmen

I onsdags var det en sådan där "ett foto i timmen-dag", så här kommer min dag i bilder...
Vaknar och känner mig ganska pigg, men kollar på klockan och inser att det inte är dags att gå upp än. När sen klockan ringer vid 6.00 så är jag däremot inte alls pigg... Konstigt det där...

Borstar tänderna innan det är dags att dra sig mot fritids med Mallan.
Det börjar regna...
Lite jobb innan eleverna kommer 8.30
Är rastvakt i ett stadigt strilande regn...


Idrottslektion

Tvättar händerna innan maten.


Lektion i klassrummet

Lyxdag - slutar tidigt och är redan hemma!

Sugen på nåt... Ett svenskt äpple! MUMS! Tack snälla Lena för goda äpplen!

I bilen för att hämta Mallan på miniorer och köra henne till fiolgruppen.

Släcker törsten medan jag väntar på Mallan som spelar fiol.

I ett omklädningsrum i Skövde. Mallan ska spela match som börjar 17.30!
Mallan släcker törsten efter matchen. De kämpade bra, men det blev ändå förlust tyvärr.

Utfodrar hungrig fotbollsspelare.

Spelar wordfeud!
Redigerar foton, bla. detta.
Kollar på kompisen som är med i Bonde söker fru (på TV4play såklart!)
Natti natti!





1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

Kul att se din dag! Jag fotade oxå men har inte haft tid /ork att lägga ut dem. Nya tag nästa gång.