onsdag 3 augusti 2011

Vilken härlig dag!

Published with Blogger-droid v1.7.4


 Idag började vi med att gå och handla på Hilco där vi hittade en stor badring, den sista de hade, och en välkommen-skylt till Mallans pyssel- och hundstuga. =)
Sedan drog vi till vattnet efter en seg förmiddag, och stannade där i flera timmar. Så gött, 23 grader i vattnet och över 30 grader i solen... Lite för varmt för att jag ska uppskatta det om jag inte är i närheten av vatten!
Efter det blev det en tur till Åsa och deras pizzeria och glassbar! Försöker förlåta mig själv för att jag har syndat, men fick straffet direkt i form av magknip... Blä!
Jag och Mallan avslutade dagen med ett sent kvällsdopp - 19 grader i luften och 22,5 i vattnet. Behöver jag skriva att det var skönt??? ;-)


1 kommentar:

hakker sa...

Låter som en kanondag!