söndag 14 augusti 2011

I morgon börjar det...

Jobbet kör igång i morgon, och jag är inte så taggad just nu, men jag har ju en kanonsommar i ryggen så jag ska inte gnälla. Sitter här knottrig av soleksem (lyckades få det efter 12 minuter i solen i lördags...)

Mina gamla dagböcker har jag grejat med i sommar, läst och fått tillbaka gamla minnen. Det är häftigt att läsa de väldigt naiva och ofta väldigt frustrerade tonårs-anteckningarna och minnas de händelser som beskrivs. Vissa känns som igår, andra har man helt glömt bort. De häftigaste är att jag illustrerade mina dagböcker. Det finns inte en sida utan att jag ritat nåt. Kanske därför jag ogärna gör ett blogginlägg utan bilder? 

Tänkte bjuda er på några smakprov från mina dagböcker... Inte text då förstås. Jag tror att de enda som ska få läsa dessa dagböcker är M och Mallan. 









Hehe... som sagt, en frustrerad tonårings bergochdalbaneliv....

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeeelt fantastiskt Sara-jag blev så glad att få ta del av detta-TACK! Kramis LinaPina