tisdag 2 augusti 2011

En semestertripp till!

Jag och Mallan har åkt på semester till Frillesås. Ett mysigt ställe! Igår blev det bad i havet och sedan ett Lisebergsbesök. KUL! Kållerado var en höjdare - det enda jag åkte. Och så rulltrappa förstås! =)
Förstår inte alla tokar som kastar sig ut i helvetesmaskinerna som finns där... Höjdskräcken, uppskjutet, atmos fear... BLÄ! Jag kommer ALDRIG att sätta mig i en sån åkattraktion!!! Får ju hjärtsnörp bara av att se andra åka!!!














 Mallan har tur - ett spel resulterade i stjärnvinst! 20 kr kostade den! =)


Kvällen avslutades i pariserhjulet som Mallan blev väldans förtjust i!
Näpp, nu doftar det kaffe nerifrån köket - tror jag ska dra mig dit...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sicken tur ni har som har två godingar som inte har snurrskräck, Du är en riktig lyckost Mallan vet du DÄ !!! Puss och kram till Er alla! MammaMia

Ann-sofie sa...

Grattis till vinsten! kram

Mahlin L sa...

Hörde rykten om att du spanade in buggen på Liseberg... Såg dig inte, men en snäll man talade om att du minsann stått och fotat vid polketten. :)
/Mahlin