tisdag 19 juli 2011

Steg 3 och namnsdag

Idag har alla Saror namnsdag, och eftersom det är fruntimmersveckan så skvalar regnet emellanåt. När jag var liten sa alltid morfar till mig att jag skulle "hålla tätt" på min namnsdag, men i år lyckades jag bara bitvis. =) Bilder från dagen kommer en annan gång.

Har annars blivit klar med steg 3 i projekt Lekstuga, dvs. nu är det färdigmålat med två omgångar färg. Nu ska golvet oljas eller lackas och lite möbler ska fixas till. Får nog ta en tur till Återbruket...

Millan tycker det är tråkigt när vi bara målar och målar. Men i morgon blir det nog Agility-träning, och Mallan ska torka blodpudding att ha som belöning i träningen.

2 kommentarer:

hakker sa...

Grattis!

Helgi sa...

Hej!

Har du möjligtvis tagit kort under arbetets gång? I så fall kanske du skulle vilja skriva och lägga upp lite bilder om projektet på ett byggforum jag jobbar på. Jag kan erbjuda en liten morot.

Hör av dig så berättar jag mer,
helgibyggla@gmail.com

Vänliga hälsningar
Helgi