torsdag 7 juli 2011

Ett gott försök...

Vad det är mysigt att U-6-dagars ordnas i vår lilla kommun varje år. Idag var det jättebra att cyklisterna körde stadslopp så att jag inte kunde hämta ut min nya baddräkt och mitt paket från apoteket på JS Livs. Då får jag ju en anledning till att åka till staden i morgon igen! Hurra!
Dessutom får man chans att åka på en massa nya vägar som man aldrig förr har åkt på, och tänk vad mycket nytt och trevligt man får se då!
Att dessutom få chansen att sitta extra länge i bilen och klura ut en passande färdväg för att komma till Coop är ju bra träning för hjärnan minsann!
Ja, så jag är väl enbart positiv till U-6-dagars, jajamän. Särskilt när jag har PMS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja , du e rolig du! Känner väl ganska mkt igen mig. Och vi är inte ensamma om det. Det är säkert bra att ha tävlingen här, men.... KRAM Jessica

Anonym sa...

Hörröru ä du inte Tidahölmare ????? Då sa du hette i stan sum i di egen fecka !!!!!!! Kramm <3