onsdag 15 juni 2011

Mitt bidrag till tårtkalaset!

Föräldraföreningen i Fröjered har länge haft som tradition att ordna tårtkalas i församlingshemmet efter skolavslutningen. Då tar alla familjer med sig en tårta dit och sedan får man äta från alla tårtor som man orkar! =)
I år blev detta mitt bidrag. Jag blev ganska nöjd med den, förutom att vissa marsipanbitar blev lite väl tjocka, annars helt ok. Vad den smakade har jag dock ingen aning om,för jag åt ingen tårta. Riktigt nöjd med mig själv! =)

Fyllningen i tårtan (som gjordes av två färdiga tårtbottnar, dvs. 6 delar) var:
  • citronfromage
  • vaniljkräm
  • hallon & björnbär


5 kommentarer:

Tobias K sa...

Den såg änna häftig ut :)

Anonym sa...

Den var inte illa rent av urhäftig, hoppas det smakade lika gott som den se ut!!!! Kram MammaMia

annelei Björk sa...

WOW!!!! Kan man anlita dig till dop osv som tårtbakare?????

Ann-sofie sa...

Super duper snygg!!!

Fnissi sa...

Tack! Annelie - man kan boka mig som tårtbakare i mån av tid! =) I will do my best! <3