måndag 27 juni 2011

Att summera en semester...

...är inte så lätt!

Jag har nyligen återupptäckt mina gamla dagböcker från 1993 till 2001, och ett utvärderingssystem som förekommer frekvent i de första böckerna är "Plus & minus-lista", främst då över killar. Man kan säga att mina dagböcker i huvudsak handlar om killar och vikt. Lite annat också förstås, men det är de två områdena som finns med på nästan varje uppslag. Suck! Tur tycker jag att jag gått över till att blogga. Det är faktiskt mer kvalité i det istället för blajjandet och tyckandet i dagböckerna som man tänkt att det är kul att spara. Hur kul är det egentligen att spara det? Vill jag att Mallan ska läsa detta? Eller M? Hm... Bloggen däremot - den får de gärna läsa!

Hur som helst, jag satte mig och funderade igenom Midsommarsemestern och konstaterar följande:

+
Mysig båt
Goa vänner
Trevligt folk
Storön - Gåsskär
Lagom mat
Gött väder
BAD!
Vatten
Sol
Humor
Lugn
Romantisk promenad
Gullungar
Fiskelycka
Fick anledning att köpa ny baddräkt
 Nya lärdomar
Många intryck

_

Glömde solglasögonen hemma
Brände mig trots solskyddsfaktor
Klantade till mig med ugnen
1 st nubbe Hallands fläder + 12 sekundmeter (= vågor)


Jahapp... tror inte jag kommer på fler saker för tillfället... Kort sammanfattat: BRA SEMESTER!!!

Inga kommentarer: