lördag 28 maj 2011

Kom just att tänka på...

...att igår när jag lämnat Mallan på fritids så kom det en skåpbil åkande som det stod SMEK AB på. Funderade en stund på vad det företaget egentligen sysslar med... ;-)
Vad tror ni?

Idag är det klassbollen, och Mallans lag hejar jag givetvis på!!! Men jag hejar även på de två Korsbergalag som deltar (och som tur var möter inte Mallan dom, så jag kan lugnt önska alla lagen VINST!).
Själv ska jag på hundträff - och det ska bli så mysigt. Lugnt och skönt!

Har förresten fått den vanligaste biverkningen på medicinen - en värmekänsla i hela huden, särskilt i ansiktet som dessutom blir ännu mer rött än det var tidigare. Så behöver ni ett element kan ni bara höra av er! :-)

Igår fyllde en av de sötaste små trulsorna jag känner år! GRATTIS Amalia! Hennes pappa hade skrivit i tidningen och fick mig att gråta - så fint var det!  =)

1 kommentar:

Marie sa...

Åh som jag grät jag oxå... Men den morgonen kommer för alltid finnas i mitt hjärta. Den går inte att beskriva knappt... Dofterna av varma kossor i en hage, dagg i gräset, göken som gol, och känslan av att om bara några timmar så finns det en till liten människa på jorden, som är bara vår:-)