söndag 24 april 2011

I´m on fire!

Eller njee, det är brasan som är on fire. Det tog sig riktigt bra i år, och det var varmt och mysigt även utan brasa minsann. Mycket folk och osociala jag tog kameran och fotade eld som bara den. 
Det har varit en riktigt bra dag! Förutom städningen... men den måste ju göras. Nåväl, mer om den en annan dag...
På eftermiddagen kom det en snygger bil hit på besök med sina två ägare, det var roligt! Jag gillar spontanbesök!
Sedan kom Familjen Backabo och Familjen Nycklerör hit och det var riktigt roligt. Vi traskade till påskelden vid Annefors och sedan gick vi hem och tjöta skit. =)
Jag höll på att servera Mickis en kanna med myror, whiskeyn blev uppdrucken, gamla minnen diskuterades, en expert ringdes upp, lillfaddran och jag var på hemligt uppdrag (thihi) och ingen behövde åka apambulans hem. :-)
Sammanfattningsvis: BRA DAG!
Undrar om morgondagen blir lika bra för alla...

Stort ägg som barnen fick kämpa för att hitta! BRA jobbat!

Välkomna!!!

Vissa påskaftnar har det snöat - denna dagen var det sommar!


Eldmästaren

Många pyromaner på plats! ;-)




Känner ni igen någon på fotot?

Stor pojke liten mormor... :-)

Kakorna vi inte orkade äta upp! ;-) Tur att jag inte satsade på trerätters... =)

Inga kommentarer: