torsdag 14 april 2011

En liiiten sötnos...

Idag har jag haft en bra dag. En mysig dag! Vi utvärderade ett tema på skolan, och barnen är så goa tillsammans. Det är så härligt att se. Vad mycket kreativa barn det finns!!!

Sedan fick jag förmånen att ha hand om tre fnittriga flickor som körde Let´s dance och hade hur kul som helst, medan jag städade på övervåningen och hade inte fullt lika kul. Fast det känns ju gött efteråt, som flickan sa. ;-D

Dessutom har jag varit en snabbis hos en vän jag inte träffat på läääänge. Hoppas det kan bli en längre date snart! Vi har ju inte lyckats så bra med det hittills...

Och - bäst av allt!!! Jag har sett en ny människa. En liiiiiten! DET är alldeles magiskt!!! Tur att jag som arbetar ihop med en massa bacillbärande barn fick hålla mig på avstånd, för annars hade kanske tårarna kommit. Jag tycker det är så vackert... just därför jag inte kollar på "en unge i minuten". Jag gråter som en tok, och M orkar inte se mig sån... :-)
Skönt att lille bebben fått komma hem så att familjen får det lite lugnare nu.

Inga kommentarer: