måndag 21 mars 2011

Tekniktjejer!!!


Published with Blogger-droid v1.6.5

Idag var jag sen från jobbet, och när jag kom hem ville Mallan iväg på tekniklego-pröva-på-kväll. Kul tyckte jag, och så ville hon ringa Emmelie och kolla om hon ville med. Det ville hon - så två goa tjejer fick jag med mig, och det var jättekul! Riktigt impad av dem blev jag! Att följa ritningar är inte alltid så lätt. Nu är vi i alla fall anmälda till en studiecirkel på fem gånger - ska bli roligt!!! (och det kan hända att jag är den som tycker att det är roligast - men tjejerna ville också... ;-)


 Den färdiga segelbilen, eller vad man nu ska kalla den. Och såhär fint åkte den;

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken kul grej för två goooa tjejer, men jag undrar om inte mamma tyckte det var minst lika kul ???? Kram MammaMia