söndag 13 mars 2011

Mör...

...är ju bra att vara om man är en köttbit. Och det är man ju. På sätt och vis! Mör är jag i alla fall efter dansen idag. Känns i både knän, rygg och höfter. "Gött-ont" liksom! :-D

Idag var det repetition - och det var skööönt! Den där Unpredictable som jag tyckte så mycket om när jag lärde mig den fick jag ännu en genomgång på så den kom tillbaka! TACK Carina!

Nu är det bara två kvar att lära sig som känns helt omöjliga: Rolling in the deep & Walk on the wild side. Men det ska välan gå till slut!

Vi hade förresten två WS innan kursen började idag - det var två goa danser:


Fick även chansen att träna lite på panorering, och kanske hitta en och annan människa att porträttera. =)


Allas fötter när det dansas är fascinerande tycker jag!
Hela tiden i rörelse!
Kolla vilken diagonal! Yahooo!
En ganska lyckad panorering! =)

Inga kommentarer: