söndag 13 mars 2011

Man borde kanske...

...skriva ett inlägg om gårdagens musikfest?

Fast egentligen känner jag inte för det, för jag gillade inte Eric Saades låt. Den will be popular, och jag kommer att vara trött på den redan i slutet av veckan som kommer. Tyvärr...

Men nu får man ju se fram emot Körslaget & Så ska det låta som börjar nästa helg istället: HURRA!!!

Och så kan man ju köpa Melodifestival-CDn och nynna med i nästan alla 32 bidrag som kommer att sätta sig som en smäck i bakhuvudet. Så brukar det i alla fall bli.
Jag är fascinerad av att jag från början tyckte att det knappt var några bidrag som stack ut och som jag fastnade för. Och sedan när man lyssnar på finalbidragen så låter helt plötsligt alla bidrag helt okej. Konstigt det där! =)

Grattis Eric - och alla mina elever som fick som dom ville! ;-)

Inga kommentarer: