tisdag 15 mars 2011

Lite vårtecken...

Idag var kameran med mig nästan hela dagen, och då blev det lite vårtecken-foto!

Skitig, ful, äcklig snö!
Mallans glada gräsgubbe som står och lapar sol i fönstret!
HURRAAAA!!! Det finns "höpp öm et"
Kastanjknoppar... Hm... Måste ta och leta reda på min bok om knoppisar...
Mjuka fina videkissar...
Sov du lilla videung...
"Mamma - jag ska aldrig mer ha på mig klänningtunika till skolan!!! Titta så det blev! Den är lerig i hela nedkanten!!!" Men hur har du lyckats med det??? "Vadå? Den hänger ju utanför både byxorna och jackan!!!" Men man kan ju stoppa in den innanför byxorna kanske? "Öh! Va??? Oj... Jahaaaaa!"  :-D 

2 kommentarer:

Annelie Björk sa...

Åh jag blir sååå glad när jag ser sånt!!!! Precis så ska barn se ut efter en rolig dag!!!!Kram från mig!! Skitiga barn är friska barn!!!!

Ann-sofie sa...

Usch vad opraktiskt när man ska leka! Härligt med barn som kan och får leka. kram