måndag 14 mars 2011

Bild 13 - Jag och en klasskompis

Jag letade igenom albumen lite snabbt och hittade detta kort på mig och fyra av mina klasskompisar som jag gick 4:an - 9:an tillsammans med. Några var klasskompisar även på gymnasiet, och ytterligare en klasskompis står bakom kameran. Kanske inte så snällt att halshugga de två nedersta i bild, men hur lätt var det egentligen att ta kort med den tidens kompaktkameror???

Ett kul tjejgäng! Skulle tippa på att detta kanske är i åttan? Tror att en av oss flyttade i nian, så det borde vara åttan...

3 kommentarer:

Tobias Kleveland sa...

Vill minnas att alla som var med på fotot gick i nian tillsammans med. (sen är iofs. mitt minne inte det bästa alltid :p )

Fnissi sa...

Du kan ha rätt... men jag vill minnas att E flyttade till Ludvika då någonstans... kanske var det efter nian...

Annelie Björk sa...

Din dotter är verkligen en kopia av dig!!!! Gud så lika!!!!