fredag 11 februari 2011

Zebror?

Tur att det finns människor som lever i svart-vita världar, utan en massa gråzoner. Måste vara skönt att ha det så. Enkelt liksom. Antingen är det rätt eller fel.

I min värld är inte saker och ting antingen svarta eller vita - utan snarare i en massa olika gråa nyanser...

Apropå svart och vitt och grått så hittade jag den här bilden. Funderar på att klippa mig så igen, och ha en något ljusare nyans på det än vad jag har nu. Om nu den nyans jag har nu ens kan kallas för nyans...
Men just nu är det inte riktigt aktuellt av olika olyckliga anledningar. Sånt är´e me´t!

4 kommentarer:

hakker sa...

Fasen, undrar vem som är behäftad med "svart och vitt" grejen? Det där med håret går att lösa sägs det, kommer dock att bli något kortare...

Annelie Björk sa...

Allt klär en skönhet!!!!!

Fnissi sa...

Kände du dig träffad Hakker? No worries - dä ä ente du! =)

Hm... det där med klippning tror jag inte att jag släpper till dig i alle fall... ;-D

Hoppla förresten - ser att du bytt profilbild!

Annelie - din skojare där! Tack då! *ler och rodnar*

Anonym sa...

Klipp dig! Den frissan som du har på denna bilden är ju grym! Grym frilla på en grym brud!!!

Kram Silva