måndag 14 februari 2011

Vill ha!!!

Bilden är lånad från Scandinavian Photo.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Jag meeeed den är sååå fin!

Har ju bara en gammal D40 så jag är väl värd en sån?

hakker sa...

Men man kan bli besviken på pixelhysterin, en 7000 behöver inte nödvändigtvis vara ett smack bättre än en D40 i de flesta "vanliga" situationer. Nä jag skulle väntat lite till för nu är en annan grej inom räckhåll - istället för att jaga pixlar (vem skriver ut i A1?) så jagar man ISO prestanda... Tänk dej att kunna ta kort i dunkel med snabb slutare utan blixt och få ett perfekt resultat varje gång...

Fnissi sa...

Hakker - japp, pixlar är inte allt... Nä, det jag är ute efter är en kamera där jag kan använda mina gamla objektiv... Det vore nice!

Fnissi sa...

Johanna - jaa, sådana kameror är vi definitivt värda!

fg sa...

Men det där är ju ingen Sony;)