fredag 18 februari 2011

Dagen som idag är!


Published with Blogger-droid v1.6.5

 Idag blev det inte riktigt som det var tänkt, för de vi skulle besöka drabbades av magsjuka. Istället fick A, O och lillfaddran med oss till stadsbiblioteket - där jag inte varit sedan 2007 visade det sig när jag använde mitt lånekort igen. Hade visst en förseningsskuld på 5:- som jag inte ens visste om. Men hon tog bort den för hon tyckte det var preskriberat nu. Tack! =)
Jättefint hade det blivit där - mysiga små rum och en massa media. Varför har jag inte varit där då? Ja, jag arbetar ju i en byggnad med ett bibliotek så jag brukar låna där. Men nu har Mallan bestämt att vi ska åka dit regelbundet - för det fanns MASSOR med bra CD-böcker till henne! Till mig också visade det sig!

Efter bibblobesöket så blev det thai-buffé. Mums! Vi gick en sväng till CL.O.T också men det var middagsstängt och vi hade tre inte så tålmodiga barn med oss, så vi får återkomma en annan dag.

Under den här veckan har dte blivit mycket tittande på gamla kort - och man blir ju alldeles till sig av att få fram alla minnen igen. Foton är jätteviktiga för mig. De påminner mig och säger mig saker som jag glömt.

Inga kommentarer: