fredag 14 januari 2011

RÖSTA, RÖSTA, RÖSTA!!!

Jag tycker att du ska gå in på naturfotografen Terjes blogg och rösta på bidrag nr 3 som en kompis till mig fotat. Han heter Rikard Jansson och är en duktig och spännande fotograf som experimenterar mycket med sina foton. Hans Welcome to my nightmare är så himla häftig tycker jag. De andra nominerade fotona är också superfina, men jag tycker Rikard är väl värd att vinna - och han har definitivt chansen. Så det vore roligt om ni gick in där och kikade och gav er röst till det foto ni gillar bäst. Förhoppningsvis är det Rikards! ;-)

Men skynda, skynda! Jalla, jalla! Det är bara en dag kvar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för hjälpen Sara! Tack vare dig och andra vann jag årets bild-tävlingen. Det var en hård kamp ända in i det sista. Kram!
/Rikard