måndag 10 januari 2011

Misslyckande! :-/

Idag var det dags för scanning igen, med Herbalifevågen. Det har gått en månad sedan sist, och mitt mål var att vara under 110. Det var jag inte... Och jag borde kanske vara glad att det inte gått upp mer än 200 gram över jul, men det känns ändå som ett misslyckande. Det som stör mig mest är att både fettprocent, muskler och vätskenivå har gått åt helt fel håll. PISS! Så nu är det bara att ta nya tag, och satsa HÅRT!

LÄNGTAR tills dansen kör igång igen, för jag får ju inte tummen ur att dansa själv hemma längre. Kommer ju inte ihåg en enda dans känns det som.

Har i alla fall köpt hem den nya tomatsoppan som Herbalife har, och den var mkt god! Känns bra med nåt lite mer matigt och salt. Tro det eller ej - men sockerråttan Sara har faktiskt tappat en del sötsug och blir nuförtiden mest sugen på SALT!

Nästa scanning är den 2 februari - då SKA JAG VARA UNDER 110!!! Så fresta mig inte med fikor och sånt. Om jag tar en shake - ifrågasätt inte det då utan låt mig äta den - det är gott och mättar! Dessutom får jag i mig precis vad jag behöver.

Tack Lena för att du är den du är! Positivt pushande! Perfekt!

Kan ju alltid ha de här fotona som skrämselfoton framöver... Brrr.... man e inte så snygg emellanåt...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Sara, jag vet hur jobbigt det kan vara det där med vikten. Oavsett hur mycket eller lite extra man bär på så kan man må riktigt dåligt av det. Man har en inre fight med sig själv för jämnan och man lider flera gånger om dagen! Man får försöka att se alla framsteg som ett steg i rätt riktning oavsett hur stort eller litet steget är. Jag tycker att du är modig och duktig som skriver om din kamp. Du har alla chanser i världen att lyckas! Kom igen Sara, jag tror på dig och jag vet att du innerst inne tror på dig med. Jag ska kika in här regelbundet och stötta dig...det lovar jag!!!! KRAM Silva

Fnissi sa...

Tack snälla Silva! Vad roligt att du kikar in här! KRAAM

Ann-sofie sa...

Jag vet att du kommer att LYCKAS! Här kommer en lycka till kram.